#EstemAcí Enginyeres

Des del Front Estudiantil Unificat de València portem temps amb una campanya en marxa i que no pararem fins aconseguir el nostre propòsit.Si volem una educació científica i inclusiva cal integrar a les dones en totes les etapes de la nostra educació.

La major part dels Graus ofertats sols tenen en compte al gènere masculí. Açò es fa veritablement problemàtic en graus de ciències socials.

És per açò, i altres motius, que hem decidit lluitar perquè el grau d’Història de l’Art (força feminitzat) tinga contingut teòric de la representació artística de les dones durant la història i de les artistes.

Hem avançat en aquest sentit, trobant punts en comú amb les institucions universitàries i recollint signatures de les estudiants del grau en qüestió.

No pensem aturar-nos en aconseguir aquest objectiu, sinó que intentarem dur la proposta a totes aquells graus que puguem.

Estem ací i no ens fareu invisibles!

 

//
Desde el Frente Estudiantil Unificado de Valencia llevamos tiempo con una campaña en marcha y que no vamos a parar hasta conseguir nuestro propósito.

Si queremos una educación científica e inclusiva hay que integrar a las mujeres en todas las etapas de nuestra educación.

La mayor parte de los Grados ofertados sólo tienen en cuenta el género masculino. Esto se hace verdaderamente problemático en grados de ciencias sociales.

Es por esto, y otros motivos, que hemos decidido luchar para que el grado de Historia del Arte (fuertemente feminizado) tenga contenido teórico de la representación artística de las mujeres durante la historia y de las artistas.

Hemos avanzado en este sentido, encontrando puntos en común con las instituciones universitarias y recogiendo firmas de las estudiantes del grado en cuestión.

No pensamos detenernos en conseguir este objetivo, sino que intentaremos llevar la propuesta a todas aquellos grados que podamos.

¡Estamos aquí y no nos haréis invisibles!

Deixa un comentari